Hovedmenu

Tilmelding 1/2

Hvordan ønsker du at tage kurset?

Tilmelding 2/2

Online kundeservice og -rådgivning

Tilmeldingsproceduren tager som udgangspunkt 10 hverdage.

Er du jobsøgende, anbefaler vi at du enten er godkendt hos din A-kasse eller hos jobcentret til at tage kurset, inden du ansøger os.

  • Jeg er i job
  • Jeg er ledig
  • Jeg har en videregående uddannelse
  • Jeg har ikke en videregående uddannelse
  • Jeg har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
  • Jeg har ikke ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
Tilmeld

Du skal kontakte dit Jobcenter

Dit Jobcenter skal bevilge kurset og lægge det i din jobplan. Tag kontakt til din kontaktperson ved Jobcenteret.

Åbn tilmeldingsskema

Tilmeld dig

Tilmeld dig

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk. Her kan du tilmelde dig det kursus, du ønsker.

Du vil opleve, at der fremgår flere kurser i oversigten, end det du ønsker at tilmelde dig.

Markér blot det ønskede kursus, og følg tilmeldingsproceduren på siden.

Gå til tilmelding

Kurser

DSC05193-aspect-ratio-1204-594
Online
Kommunikation / Salg

Online kundeservice og -rådgivning

Her får du vigtige færdigheder i at anvende onlineservices og -tjenester til kommunikation med kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

I forbindelse med onlinevejledning og -rådgivning af kunder om virksomhedens produkter og serviceydelser lærer du at sikre, at lovmæssige krav overholdes i forhold til elektronisk markedsføring og handel. Det er afgørende, at du kan yde en god service og hjælpe dine kunder både telefonisk og via elektroniske medier – fx websites, blogs, e-nyhedsbreve og mails. Men du bliver også i stand til at vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning med fordel kan benyttes.

Kurset er for medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med webbaserede tjenester til virksomhedsprofilering. Du arbejder inden for fx salg, markedsføring, kommunikation eller administration.

 

Dit udbytte
Du vil blandt andet opnå kompetencer inden for:

  • Anvendelse af onlineservices og -tjenester til kommunikation med kunder, leverandører og samarbejdspartner
  • Onlinevejledning og -rådgivning af kunder om virksomhedens produkter og serviceydelser
  • Service til dine kunder både telefonisk og via elektroniske medier – fx websites, blogs, e-nyhedsbreve og mails
  • Lovgivning i forhold til elektronisk markedsføring og handel.

Sådan kan du tage kurset

Praktiske informationer

Online

Kursusperiode

Hvis du gerne vil tage kurset over flere kursusperioder, så skal du tilmelde dig hver periode og altså lave to tilmeldinger.

  • Varighed

    2.0 dage

  • Sted

    Undervisningen foregår online, 8260

  • Pris

    256.00 - 1004.98 kr.

Har du spørgsmål?