Hovedmenu

Tilmelding 1/2

Hvordan ønsker du at tage kurset?

Tilmelding 2/2

Kundeservice i detailhandelen

Tilmeldingsproceduren tager som udgangspunkt 10 hverdage.

Er du jobsøgende, anbefaler vi at du enten er godkendt hos din A-kasse eller hos jobcentret til at tage kurset, inden du ansøger os.

  • Jeg er i job
  • Jeg er ledig
  • Jeg har en videregående uddannelse
  • Jeg har ikke en videregående uddannelse
  • Jeg har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
  • Jeg har ikke ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
Tilmeld

Du skal kontakte dit Jobcenter

Dit Jobcenter skal bevilge kurset og lægge det i din jobplan. Tag kontakt til din kontaktperson ved Jobcenteret.

Åbn tilmeldingsskema

Tilmeld dig

Tilmeld dig

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk. Her kan du tilmelde dig det kursus, du ønsker.

Du vil opleve, at der fremgår flere kurser i oversigten, end det du ønsker at tilmelde dig.

Markér blot det ønskede kursus, og følg tilmeldingsproceduren på siden.

Gå til tilmelding

Kurser

Administrativ-IT-superbruger--aspect-ratio-1204-594
Online
Kommunikation / Salg

Kundeservice i detailhandelen

På kurset har vi fokus på at klæde salgsmedarbejderen på til at yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, for derved at kunne tiltrække og fastholde kundegruppen.

Kurset er for dig, der er salgsmedarbejder, som ønsker viden om god kundeservice, ud fra butikkens serviceprofil, servicekoncept og kundens forventninger.

 

Dit udbytte
Du lærer via sprogbrug og adfærd at matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Du får også forståelse for betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening. Du lærer ud fra diverse markedsføringsmaterialer, der er erhvervet bl.a. via elektroniske medier, at vurdere kundernes forventninger til god service.

Du vil blandt andet opnå kompetencer inden for:

  • Ydelse af bedre kundeservice ud fra målgruppens forventninger.
  • Forståelse for at fastholde butikkens serviceprofil og servicekoncept.
  • Inddrage sprogbrug og adfærd for at matche de enkelte kundetyper.
  • Udfylde kundens behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse.

Sådan kan du tage kurset

Praktiske informationer

Online

Kursusperiode

Hvis du gerne vil tage kurset over flere kursusperioder, så skal du tilmelde dig hver periode og altså lave to tilmeldinger.

  • Varighed

    2.0 dage

  • Sted

    Undervisningen foregår online, 8260

  • Pris

    256.00 - 1004.98 kr.

Har du spørgsmål?