Hovedmenu

Tilmelding 1/2

Hvordan ønsker du at tage kurset?

Tilmelding 2/2

Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering

Tilmeldingsproceduren tager som udgangspunkt 10 hverdage.

Er du jobsøgende, anbefaler vi at du enten er godkendt hos din A-kasse eller hos jobcentret til at tage kurset, inden du ansøger os.

  • Jeg er i job
  • Jeg er ledig
  • Jeg har en videregående uddannelse
  • Jeg har ikke en videregående uddannelse
  • Jeg har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
  • Jeg har ikke ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
Tilmeld

Du skal kontakte dit Jobcenter

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk, hvor du skal tilmelde dig kurset.

Åbn tilmeldingsskema

Tilmeld dig

Tilmeld dig

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk. Her kan du tilmelde dig det kursus, du ønsker.

Du vil opleve, at der fremgår flere kurser i oversigten, end det du ønsker at tilmelde dig.

Markér blot det ønskede kursus, og følg tilmeldingsproceduren på siden.

Gå til tilmelding

Kurser

COLOURBOX7095453-scaled-aspect-ratio-1204-594
Online
IT / Kommunikation / Salg

Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering

Med udgangspunkt i kundeanalyse og e-strategi lærer du at udvikle virksomhedens online koncept(er).

Gennem web-profilering arbejder du med at definere de rigtige målgrupper til dine produkter, og du lærer, hvordan det skaber salg. Du får kendskab til konceptudvikling i forhold til tema-websites, så du kan medvirke i udviklingen af firmaets e-koncept (er). Du arbejder med storytelling og lærer dermed at formulere og præsentere budskaber, der underbygger produkternes egenskaber.

Du bliver bevidst om muligheden for at opnå en ”word of mouth”-marketingeffekt via dialogintegration, og du får forståelse for kundeloyalitetsprogrammer, der kan tilbydes online og fremme salg.

Kurset er for dig, der som virksomhedsejer og ansat i handels- og serviceerhvervet vil starte eller udvide dit firma med e-forretning, eller som ønsker at forbedre de eksisterende e-løsninger.

 

Dit udbytte
Du vil blandt andet opnå kompetencer inden for:

  • Kundeanalyse og e-strategi, så du kan udvikle virksomhedens online koncept(er)
  • Definering af de rigtige målgrupper til dine produkter, så det skaber salg
  • At arbejder med storytelling, så det underbygger produkternes egenskaber
  • Lære at opnå en ”word of mouth”-marketingeffekt via dialogintegration.

Sådan kan du tage kurset

Praktiske informationer

Online

Kursusperiode

Hvis du gerne vil tage kurset over flere kursusperioder, så skal du tilmelde dig hver periode og altså lave to tilmeldinger.

  • Varighed

    2.0 dage

  • Sted

    Undervisningen foregår online, 8260

  • Pris

    256.00 - 1004.98 kr.

Har du spørgsmål?