Tilmelding 1/2

Hvordan ønsker du at tage kurset?

Tilmelding 2/2

Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering

Tilmeldingsproceduren tager som udgangspunkt 10 hverdage.

Er du jobsøgende, anbefaler vi at du enten er godkendt hos din A-kasse eller hos jobcentret til at tage kurset, inden du ansøger os.

  • Jeg er i job
  • Jeg er ledig
  • Jeg har en videregående uddannelse
  • Jeg har ikke en videregående uddannelse
  • Jeg har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
  • Jeg har ikke ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
Tilmeld

Du skal kontakte dit Jobcenter

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk, hvor du skal tilmelde dig kurset.

Åbn tilmeldingsskema

Tilmeld dig

Tilmeld dig

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk. Her kan du tilmelde dig det kursus, du ønsker.

Du vil opleve, at der fremgår flere kurser i oversigten, end det du ønsker at tilmelde dig.

Markér blot det ønskede kursus, og følg tilmeldingsproceduren på siden.

Gå til tilmelding

Kurser

COLOURBOX7095453-scaled-aspect-ratio-1204-594
Online

Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering

Med udgangspunkt i kundeanalyse og e-strategi lærer du at udvikle virksomhedens online koncept(er).

Gennem web-profilering arbejder du med at definere de rigtige målgrupper til dine produkter, og du lærer, hvordan det skaber salg. Du får kendskab til konceptudvikling i forhold til tema-websites, så du kan medvirke i udviklingen af firmaets e-koncept (er). Du arbejder med storytelling og lærer dermed at formulere og præsentere budskaber, der underbygger produkternes egenskaber.

Du bliver bevidst om muligheden for at opnå en ”word of mouth”-marketingeffekt via dialogintegration, og du får forståelse for kundeloyalitetsprogrammer, der kan tilbydes online og fremme salg.

Kurset er for dig, der som virksomhedsejer og ansat i handels- og serviceerhvervet vil starte eller udvide dit firma med e-forretning, eller som ønsker at forbedre de eksisterende e-løsninger.

 

Dit udbytte
Du vil blandt andet opnå kompetencer inden for:

  • Kundeanalyse og e-strategi, så du kan udvikle virksomhedens online koncept(er)
  • Definering af de rigtige målgrupper til dine produkter, så det skaber salg
  • At arbejder med storytelling, så det underbygger produkternes egenskaber
  • Lære at opnå en ”word of mouth”-marketingeffekt via dialogintegration.

Sådan kan du tage kurset

Praktiske informationer

Online

Kurset kan sagtens fordeles over 2 perioder – det vi kalder kvartaler

Man kan altså derfor godt tage nogle af fagene i pakken i et kvartal og tage de resterende fag i næste kvartal.

Man vælger selv hvornår man vil placere dagene, og man kan derfor sagtens starte indenfor en periode / kvartal.

Perioder / kvartaler – 2025
1. kvartal er fra 6. januar 2025 til og med 31. marts 2025 – dog ikke uge 7
2. kvartal er fra 1. april 2025 til og med 20. juni 2025 – dog ikke uge 16, d. 30. maj og d. 5. juni
3. kvartal er fra 11. august 2025 til og med 30. september 2025
4. kvartal er fra 1. oktober 2025 til og med 12. december 2025 – dog ikke uge 42

Kursusperiode

  • Varighed

    2.0 dage

  • Sted

    Undervisningen foregår online, 8260

  • Pris

    428.00 - 1159.55 kr.

Har du spørgsmål?

Favoritkurser

Dine favoritter

0 kurser