Hovedmenu

Tilmelding 1/2

Hvordan ønsker du at tage kurset?

Tilmelding 2/2

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Tilmeldingsproceduren tager som udgangspunkt 10 hverdage.

Er du jobsøgende, anbefaler vi at du enten er godkendt hos din A-kasse eller hos jobcentret til at tage kurset, inden du ansøger os.

  • Jeg er i job
  • Jeg er ledig
  • Jeg har en videregående uddannelse
  • Jeg har ikke en videregående uddannelse
  • Jeg har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
  • Jeg har ikke ret til 6 ugers jobrettet uddannelse
Tilmeld

Du skal kontakte dit Jobcenter

Dit Jobcenter skal bevilge kurset og lægge det i din jobplan. Tag kontakt til din kontaktperson ved Jobcenteret.

Åbn tilmeldingsskema

Tilmeld dig

Tilmeld dig

Du bliver nu viderestillet til voksenuddannelse.dk. Her kan du tilmelde dig det kursus, du ønsker.

Du vil opleve, at der fremgår flere kurser i oversigten, end det du ønsker at tilmelde dig.

Markér blot det ønskede kursus, og følg tilmeldingsproceduren på siden.

Gå til tilmelding

Kurser

SoMe-assistant-scaled-aspect-ratio-1204-594
Online
IT / Kommunikation / Salg

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Kurset handler om, hvordan du anvender sociale medier som kommunikationskanal i en detailhandelsvirksomhed. Du får kendskab til begrebet sociale medier, herunder hvordan sociale medier kan anvendes som både internt og eksternt kommunikationsværktøj i en detailhandelsvirksomhed. Desuden får du kendskab til kriterier for interaktion på de sociale medier samt inddragelse af medarbejderne i detailhandelsvirksomhedens kommunikation.

Du kommer til arbejde med Facebooks kommunikation og opnåelseseffekt blandt andet i forhold til detailhandelsvirksomhedens markedsføringstiltag. Du kommer til at få optimaleffekt ud af detailhandelsvirksomhedens Twitter-profil samt skabe et overblik over detailhandelsvirksomhedens tweets ved hjælp af tweetdeck. Ydermere får du kendskab til opbygning af en detailhandelsvirksomheds Instagram-profil.

For at skabe overblik over detailhandelsvirksomhedens aktiviteter på de social medier, kommer du til at arbejde med Content Calendar.

Kurset er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

 

Dit udbytte
Du bliver fortrolig med anvendelse af sociale medier som kommunikationskanal for en detailhandelsvirksomhed. Du får kendskab til anvendelsesmulighederne for en detailhandelsvirksomhed til nogle af de mange forskellige sociale medier, der findes.

Sådan kan du tage kurset

Emner på kurset

Praktiske informationer

Online
  • Varighed

    1.0 dage

  • Sted

    Undervisningen foregår online, 8260

  • Pris

    128.00 - 617.49 kr.

Har du spørgsmål?